Միջին դպրոցի երկարացված օրվա սովորողների և ընկեր Մարալի հետ միասին իրականացնում ենք ինքնաճանաչման գործընթաց ուսումնական նախագիծը: Սովորողները բավականին սիրով ու ոգևորված էին մասնակցում աշխատանքին:Աշխատանքը սկսեցինք ծանոթացման խաղով ,որը թուլացրեց լարվածությունն ու սովորողները սկսեցին ավելի ազատ ու անկեղծ պատմել իրենց նախասիրությունների մասին,այնուհետև խաղի միջոցով հայտնաբերեցինք խմբի անդամների մոտ իմացական գործընթացների ակտիվությունը`մասնավորապես հիշողության:Պայմանավորվեցինք մեր հաջորդ հանդիպման և աշխատանքի ընթացքի մասին: